Raad vir tandekry

Knortandjies…..

Kinderwerf mammas gee raad:

Vragie: is daar enige iemand wat vir my raad het my seuntjie van 2 sny nou kiestande is daar enige iets wat ek vir hom kan gee vir die pyn of om dit die tandjies te help deurkom dit sukkel vreeslik om deur te kom asb ek is al raadop???

( BAIE BELANGRIK! maak altyd eers by jou dokter of apteker seker voor jy van die voorstelle hieronder gebruik!)

  • Daktarin gel (vir infeksie)
  • Prodol (verdoof die tandvleis maar werk vinnig uit)
  • Ashton& Parsons se tandpoeier
  • 100 ml Ponstel & 100 ml. Ban Pain. Meng die twee in aparte bottle en gee 2.5 ml soos nodig.
  • Empaped setpille x 3 keer ‘n dag en dan Vidol tandepoeier.
  • Nurofen vir kinders.
  • Ponstel
  • ‘n Pyn stropie met anti-inflamatoriese middel  soos bv Neurofen soos bo genoem of Ponstel

 

Natuurlike raad:

“Ek vat die bottel se tietie en trek dit dit oor my vinger en masseer die tandjies wat begin uitkom hy hou daarvan.”

Harde goed om te kou soos biltong of boudoir koekies

Tandekry halssnoer

Soek jy ook raad? Word deel van ons Facebookblad en kom vra gerus jou kwelvrae!

 


Lewer kommentaar

